Uutinen

Kajaven asiakaspalveluajat muuttuvat

Kajave Oy:n asiakaspalveluiden aukioloajat muuttuvat 30. toukokuuta, kun Call Waves Solutions Finland Oy aloittaa yhteistyökumppaninamme.
Asiakaspalvelun aukioloaika on kesäkuusta 2022 lähtien kello 9-17.

Asiakaspalvelu ja tekninen asiakaspalvelu neuvovat arkisin klo 9–17 numerossa 010 192 800 pvm/mpm.

 Haluamme tarjota entistäkin parempaa palvelua ja helpottaa asiointia. Saat molemmat palvelut edelleen yhdestä ja samasta numerosta.

Arvostamme mielipidettäsi ja jatkossa lähetämme sinulle yhteydenoton jälkeen lyhyen tyytyväisyyskyselyn. Kyselyyn vastaamalla voit auttaa kehittämään palveluitamme entistäkin paremmaksi.

Laskun maksamiseen ja eräpäivän siirtoihin liittyvissä asioissa pyydämme jatkossakin ottamaan yhteyttä suoraan Ropo Onlinen asiakaspalveluun numerossa 09 4246 1357. Avoinna arkisin klo 9–20 ja lauantaisin klo 9–15.

Sähköisessä Oma Energia -palvelussamme voit seurata sähkönkulutustasi, tarkistaa sähkösopimuksesi hinnat ja tilata ilmoitukset sähkökatkoista. Saat meihin yhteyden, kun jätät meille viestin Oma Energiassa.

Asiointipisteellemme erityistilanteissa ajanvarauksella

Parannamme palvelua myös avaamalla asiointipisteemme erityistilanteita varten. Jatkossa asiointi tapahtuu kuitenkin vain ajanvarauksella, jotta voimme ohjata teidät oikealle asiantuntijalle. Ajan voi erityistilanteissa varata puhelinvaihteemme kautta. Asiointipiste on osoitteessa Ahontie 1, 87250 Kajaani. Perusasiat hoidetaan jatkossakin asiakaspalvelun kautta.

Nopean avun kysymykseesi saat asiakaspalvelijoiltamme chat-palvelun kautta osoitteesta kajave.fi/yhteystiedot.