Miten voimme palvella?

Asiakaspalvelu
CHAT-palvelumme auttaa!
Asiakaspalvelu ma-pe klo 9–17
sopimukset
asiakaspalvelu@kajave.fi
010 192 800
Laskut ja maksaminen ma-pe klo 8–20, lauantaisin klo 9–15
ropo-online.fi
09 4246 1357
Jos haluat tietoa sähkönmyyntisopimuksestasi, olethan yhteydessä suoraan omaan sähkönmyyntiyhtiöösi. Sähköverkkoyhtiönä Kajave ei myy sähköä. Huolehdimme sähkön siirrosta, sähköverkon rakennuttamisesta ja ylläpidosta sekä huollosta.
Tekninen palvelu ma-pe klo 9–17
uudet liittymät, tekninen neuvonta
tekninenpalvelu@kajave.fi
010 192 800
Kun otat yhteyttä, jaksathan odottaa vuoroasi, jotta voimme auttaa sinua parhaiten. Jos katkaiset puhelun ja soitat uudestaan, päädyt jonon hännille.
* puheluiden hinta lanka- ja matkapuhelinverkosta on paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu.
Oma Energia -palvelu ja Datahub
Oma Energia -palvelussa voit
- päivittää yhteystietosi
- jättää meille viestin
- avata keskeytysviestipalvelun
Datahub
- seuraa sähkönkulutustasi
- tarkista sähkösopimuksesi
Soita vikapäivystykseen
Vikailmoitukset 24h
0800 9 2500 (maksuton)

Kaapelinäyttö
Tilaa ilmainen kaapelinäyttö verkkoselvitys.fi-palvelusta. Portaalin käytön neuvonta puhelimitse numerosta 075 7580 700.
Puunkaatoapu
Tutustu ohjeisiin ja ota tarvittaessa yhteyttä puunkaatoavun yhteydenottolomakkeella
Maankäyttösopimus
Sähköverkkomme reitillä olevat maa-alueet ja puusto eivät ole meidän omistuksessamme, vaan kuuluvat maanomistajalle. Työmaakartasta näet, millä alueilla rakennamme ja uudistamme sähköverkkoamme.
Maankäyttöasioissa pyydämme olemaan yhteydessä tekninenpalvelu@kajave.fi.
Vahingonkorvaus
Tällä lomakkeella voit hakea vahingonkorvausta. Täytäthän lomakkeen huolellisesti.
Laskutustiedot yrityksille
Olemme koonneet kaikkien yhtiöidemme laskutustiedot Loiste-yhtiöiden sivuille.